Cum să îți crești vânzările cu un afișaj bun în magazin

Autor: Revista Caminul

Afișarea produselor oferite spre vânzare este un factor determinant pentru un profit crescut. O distribuție bună a diverselor categorii de bunuri pe rafturi este importantă pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clientului.

Nici un produs nu trebuie ținut departe de consumatori, inclusiv produsele congelate sau proaspete ce au nevoie să fie păstrate la rece. Există vitrine frigorifice de diverse dimensiuni, atât orizontale, cât și verticale, care au fost proiectate special pentru fiecare tip de marfă alimentară în parte, inclusiv pentru cea perisabilă la temperaturi ridicate. Le găsești la TC Romania Crown Cool acum, la preț promoțional!

Există câteva trucuri legate de poziționarea produselor alimentare în magazine, care ajută la promovarea mai bună a acestora și la creșterea vânzărilor. Iată doar câteva dintre acestea.

Dispunere optimă a echipamentelor profesionale de afișaj mărfuri

Prin numeroasele studii de marketing efectuate, s-a descoperit că majoritatea clienților încep să viziteze un magazin începând în cele mai multe cazuri cu partea dreaptă a acestuia. Pe baza acestei observații interesante, prima zonă din dreapta ușii este denumită de către specialiști „zona fierbinte”. În schimb, partea din stânga pornind de la ușă se numește “zona rece”.

Iată de ce recomandarea specialiștilor este ca articolele ce se cumpără de regulă din impuls să fie plasate prioritar în zona fierbinte (dreapta).

Acele mărfuri, în special alimentare(dar nu numai), ca și ofertele, ar trebui să fie poziționate mai departe de ieșirea din magazin. În acest fel, clienții vor parcurge o distanță mai mare printre rafturi și vor cumpăra de multe ori în afară de ceea ce au nevoie stringentă și alte produse.

Poziționarea mărfurilor alimentare în vitrinele din magazin

Contează enorm și locul în care se află produsele pe rafturile vitrinelor neutre, frigorifice sau calde. Un principiu care trebuie cunoscut pentru a îmbunătăți vânzările este acela că tot ceea ce este la nivelul ochilor și al mâinilor va fi achiziționat prioritar.

Cu cât este mai vizibil un anume produs, cu atât este mai probabil să se facă o achiziție de către client.

Acesta este motivul pentru care mulți producători investesc mai degrabă în ambalaje pentru a le face mai colorate, mai sclipicioase, cu forme mai interesante, decât în calitatea mărfurilor propriu-zise.

Numărul de produse contează

Abundența atrage în mod automat atenția cumpărătorilor. Această strategie ajută la îmbunătățirea vânzărilor subliniind importanța produselor sau a mărcilor. Prin urmare, este bine să expuneți anumite produse vrac pe mese (insule). Dacă se utilizează vitrine neutre, frigorifice sau calde, acestea nu trebuie să fie niciodată goale sau doar pe jumătate umplute cu mărfuri alimentare ori băuturi.

Produsele de succes împrumută strălucire și altor mărfuri

Ultimul sfat pentru îmbunătățirea vânzărilor într-o afacere de comerț cu amănuntul este acela de a plasa produsele ignorate de clienți lângă cele mai populare mărfuri. Se înțelege că ultima categorie de articole atrage atenția consumatorilor și acest lucru poate fi benefic și pentru produsele mai modeste din vecinătate.

Articolele complementare, mai ales, pot fi plasate împreună. Pentru a da un exemplu, într-o vitrină rece unde se găsesc tăvițe cu carne de pui ar putea fi amplasate pliculețe cu diverse condimente și sticluțe cu sosuri pentru friptură, ba chiar și tăvi de cuptor.

Înainte de a comanda tipurile de vitrine necesare, proprietarul unui magazin ar trebui să se clarifice cu privire la sortimentul de mărfuri ce urmează a fi oferit clientelei.

Fiecare vitrină comercială are o valoare de cumpărare, deci trebuie să se facă o evaluare a resurselor financiare aflate la dispoziție.

Dacă ești antreprenor, cumpără-le pe acelea de care ai absolută nevoie, dacă bugetul pentru dotări este unul limitat.

Informează-te detaliat despre fiecare echipament comercial de refrigerare pe care vrei să îl comanzi: ce este, cum funcționează, care este capacitatea sa, dacă se curăță ușor etc.. Așa vei alege cele mai bune vitrine și vei putea să economisești bani.

Contactează specialiștii de la TC Romania Crown Cool dacă vrei să achiziționezi niște vitrine de calitate, dar și de servicii de service deosebite de garanție și post-garanție. Mai ales că în această perioadă respectivele echipamente comerciale au niște prețuri promoționale!

Articole relevante

Lasa un comentariu