În trecut, nimeni nu și-a imaginat să cumpere produse online. În aceste momente însă, acesta este ceva concret, iar adevărul este că magazinul online reprezintă viitorul vânzărilor cu amănuntul, care se dezvoltă foarte dinamic în canalul online. Dacă nu ai făcut un magazin online mai devreme pentru compania ta, ca proprietar, este posibil să simți acum efectele negative ale acestei decizii.
De aceea ar trebui să cunoști motivele reale pentru care merită să ai un magazin online și să nu mai întârzii această decizie. Desigur, amintește-ți că nu funcționează în așa fel încât să ai o idee și să creezi doar un magazin online care să vândă și să câștige bani pentru tine. Din păcate nu așa funcționează. Pentru aceasta, ai nevoie de un buget, un plan, un produs, o nișă și o idee adecvată pentru a te distinge de concurenții tăi și de piață. Și, mai mult, ai nevoie de specialiștii de la TACTICA WEB, care să se ocupe de realizarea, lansarea și administrarea platformei web.
1. Dezvoltarea dinamică a comerțului electronic
Din punctul tuturor de vedere, cel mai important motiv pentru care merită să îți creezi propriul magazin online este viteza dezvoltării comerțului electronic în lume.
2. Cost redus de a face afaceri
În orice afacere, analiza costurilor este unul dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de construirea profitabilității afacerii. Lansarea unui magazin online gata făcut într-un model SaaS simplu (Software as a Service) costă puțin. Pentru cei care își încep aventura cu comerțul electronic, acesta este cel mai bun mod de a verifica o idee de afacere, evitând astfel costuri ridicate de pornire. Cu toate acestea, pentru companiile mijlocii și mari există costuri mai mari pentru a începe implementarea unui magazin electronic.
Pe de altă parte, merită să îți amintești că lansarea unui magazin electronic este un lucru, dar elementul cheie este să ai bugetul de marketing potrivit și o idee pentru dezvoltarea lui, pentru că degeaba creezi și rulezi dacă nu atragi clienți cu el.
3. Capacitatea de a ajunge la milioane de clienți
Atunci când ai un magazin fix, potențialul de vânzări este limitat la locația în care este situat, iar dacă transferi această vânzare pe internet sub forma unui magazin online, potențialul este limitat doar de buget și de ideea pe care o ai pentru dezvoltarea sa.
4. Creșterea vizibilității dvs. pe Google
Este foarte rar ca cineva să creadă că doar creșterea vizibilității pe Google a fost motivul lansării unui magazin online și acesta este un factor foarte important. Cu cât începi mai devreme și mai repede cu magazinul online, cu atât mai bine vei fi perceput de motorul de căutare Google.
5. Creșterea recunoașterii mărcii
Desigur, în afară de creșterea vânzărilor, care este, desigur, obiectivul primordial pentru fiecare companie, având propriul magazin online, construiești o recunoaștere și o conștientizare mult mai bună a mărcii tale, deoarece canalul online este mijlocul în care oamenii petrec cel mai mult timp și este cel mai bun formator de opinii. Este deja canalul cu cele mai mari cheltuieli de marketing dintre toate canalele, inclusiv TV.