Birouri de închiriat – cum le alegi pe cele potrivite?

Autor: Revista Caminul

Companiile și antreprenorii individuali interesați de închirierea imobilelor comerciale, au mai multe opțiuni pentru birouri de închiriat. De exemplu, poți închiria un birou  adecvat de la un proprietar privat (ca opțiune – etajul 1 al unei clădiri înalte) sau poți contacta un centru de afaceri modern, unde pot fi închiriate un număr mare de birouri de diferite dimensiuni. A doua opțiune sunt centrele de afaceri care oferă beneficii semnificative chiriașilor.

Birouri de închiriat – Avantaje

Apreciere. Centrele de afaceri au un aspect prezentabil. Acest lucru îi ajută pe chiriașii care au închiriat spații de birou aici, să formeze o relație de încredere cu clienții, partenerii, investitorii. Locatarilor li se oferă birouri de închiriat din cele mai prestigioase categorii – clasa A și clasa B.

Dezvoltarea infrastructurii și a echipamentelor tehnice. Centrele de afaceri moderne oferă proprietarilor toate condițiile pentru activități fructuoase și organizarea spațiului de lucru. Toate comunicațiile tehnice necesare sunt conectate la facilități, servicii de comunicare, parcare, zone de agrement și multe altele.

Siguranță. Dacă preferi un centru de afaceri, ar trebui să știi că acesta este dotat cu securitate profesională non-stop.

Accesibilitate transport. Chiriașul poate alege un obiect adecvat în diferite zone din București, oferind în același timp, acces convenabil și apropiere maximă de mijloacele de transport.

Selectarea spațiilor. Centrele de afaceri oferă o gamă largă de spații pentru birouri. Chiriașul, ținând cont de nevoile și capacitățile sale financiare, poate selecta spații pe diferite etaje, în zone diferite, iar costurile sunt în funcție de zonă și de metrii pătrați închiriați.

Politica de preț flexibilă. Cea mai bună opțiune este închirierea unui spațiu de închiriat de la proprietar. În acest caz, nu va trebui să plătești comisioane suplimentare, ci doar chiria. Cu un contract de închiriere pe termen lung, compania de management este pregătită să ofere birouri de închiriat convenabile, reduceri, rate etc.

Dintre toate locurile posibile din capitală, oamenii de afaceri preferă cel mai adesea să închirieze birouri situate în centrul orașului. 

De ce să alegi birouri în centrul Bucureștiului?

Locaţie convenabilă. Biroul situat în zona centrală a capitalei este întotdeauna convenabil atât pentru angajați cât și pentru clienții companiei. Apropierea de liniile principale de transport și de stațiile de metrou permit angajaților și clienților să ajungă la birou de oriunde, într-un timp scurt.

Centrul istoric al orașului este considerat unul dintre cele mai prestigioase cartiere din București. Amplasarea biroului companiei în centrul vechi, permite admirarea priveliștilor clădirilor arhitecturale, parcurilor și altor clădiri interesante chiar de la ferestrele biroului. În plus, închirierea unui birou în centrul vechi al Bucureștiului permite oricărei companii să-și  mențină imaginea la cote înalte.

Infrastructura dezvoltată. Atunci când închiriezi spații de birouri, indiferent de zonă,  ți se oferă toate rețelele de comunicație  necesare, precum comunicare telefonică, internet, legarea la furnizori de apă și gaze etc.

Articole relevante